Sport

Ćwiczenia wzmacniające z wykorzystaniem bosu.

Ćwiczenia z bosu pozwalają wymodelować sylwetkę, zgubić zbędne kilogramy oraz wzmocnić mięśnie różnych partii ciała. Balansując na tym urządzeniu, ćwiczy się również równowagę i koordynację ruchową.

To urządzenie może służyć do wykonywania nie tylko ćwiczeń siłowych, lecz także ćwiczeń kardio. To powoduje, iż może stanowić element małej domowej siłowni.

Oto link do filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=WQKCXN-2c8U

Życzymy miłej zabawy.

Gimnastyka korekcyjna dla każdego cd.

Kolejny artykuł z tematyki gimnastyki korekcyjnej poświęcony zostanie ćwiczeniom korygującym wadę postawy ciała jaką są plecy wklęsło-okrągłe:

Ćwiczenia z wykorzystaniem drabinki koordynacyjnej.

Moi drodzy. Do kolejnych ćwiczeń wykorzystamy drabinkę koordynacyjną, która jest przydatna w kształtowaniu koordynacji ruchowej, ale również jako element urozmaicenia, uatrakcyjnienia zajęć. Do ćwiczeń z drabinką nie potrzebujemy wielkiej przestrzeni, wystarczy kawałek podłogi, niewielki skrawek boiska.

Kilka uwag metodycznych dotyczących stosowania drabinki koordynacyjnej:

- Na początku wykonuj ćwiczenia łatwe, później przejdź do trudniejszych,
- Najpierw opanuj prawidłową technikę ćwiczenia w wolnym tempie. Jeżeli wykonujesz ćwiczenie prawidłowo możesz zwiększyć prędkość.
- Pamiętaj, aby rozpoczynać raz ćwiczenia na przemian noga prawą i lewą,
- Stosuj pełne przerwy wypoczynkowe; na drabince nie powinieneś ćwiczyć na pełnym zmęczeniu.

Oto link do filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=6JqZOGdoEwM

Miłej zabawy ;-)

Siłowe formy aktywności fizycznej cd.

6) Ćwiczenia kształtujące siłę mięśni pleców.

 

Gimnastyka korekcyjna dla każdego cd.

Kolejny artykuł z tematyki gimnastyki korekcyjnej poświęcony zostanie ćwiczeniom korygującym wadę postawy ciała jaką jest płaskostopie.

Więcej artykułów…